Du har inte javascript påslaget. Det innebär att många funktioner inte fungerar. För mer information om Vinnova, ta kontakt med oss.

Identitetsmatchning

Diarienummer
Koordinator BURT AB
Bidrag från Vinnova 1 400 000 kronor
Projektets löptid juli 2014 - december 2015
Status Avslutat

Syfte och mål

Utveckla en skalbar lösning för sammanlänkning av mediekonsumenter över flera kanaler och enheter.

Resultat och förväntade effekter

Projektet har resulterat i en kommersiell produkt som är ute på marknaden som länkar samman mediekonsumenter över flera kanaler och enheter.

Upplägg och genomförande

Flera saker har tagit längre tid än ursprungligen uppskattat och vissa omprioriteringar har gjorts, t.ex. har en modell för kvalitetssäkring och utvärdering tagit kraftigt mycket mer tid än ursprungligen tänkt vilket fått prioritera ner viss algoritmutveckling men sammantaget har projektet resulterat i mycket goda resultat.

Texten på den här sidan har projektgruppen själv formulerat. Innehållet är inte granskat av våra redaktörer.

Senast uppdaterad 8 maj 2017

Diarienummer 2014-02305

Statistik för sidan