Du har inte javascript påslaget. Det innebär att många funktioner inte fungerar. För mer information om Vinnova, ta kontakt med oss.

Marknadsföring TSS 2011

Diarienummer
Koordinator LINDHOLMEN SCIENCE PARK AKTIEBOLAG - Test Site Sweden
Bidrag från Vinnova 100 000 kronor
Projektets löptid januari 2011 - januari 2012
Status Avslutat

Viktiga resultat som projektet gav

Som en del i uppdraget TSS skall varumärket TSS Test Site Sweden etableras såväl nationellt som internationellt. Projektaktiviteter: Utforma och publicera annonser Tryckmaterial (tex informationsblad) Mediabevakning Press-releaser Deltaga på mässor och andra ´events´ Skyltar, rolls-ups och vepor Utveckla www.testsitesweden.com

Långsiktiga effekter som förväntas

- Lindholmen Science Park har under perioden avsatt en informatör som har arbetat 10% av sin tid med Test Site Sweden. - En permanent utställning ´TSS rundeln´ har tagits fram (se bilaga) -WEB platsen www.testsitesweden.com har uppdaterats och underhållits (bilaga 2) - En mobil TSS vägg har tagits fram (bilaga 3) -Kinesiska OH bilder (bilaga 4) - Open Days i Bryssel (bilaga 5) - Flertal presentationer vid olika seminarier och mässor (tex Energiutblick, säsongsavslutning i Arjeplog, arbetsmarknaddagar i Thn, workshopserie för fosiloberoende fordonsflotta)

Upplägg och genomförande

Anita Bengtsson projektledare och upphandlad tjänst

Externa länkar

Texten på den här sidan har projektgruppen själv formulerat. Innehållet är inte granskat av våra redaktörer.

Senast uppdaterad 8 maj 2017

Diarienummer 2011-01891