Marknadsföring TSS 2011

Diarienummer 2011-01891
Koordinator LINDHOLMEN SCIENCE PARK AKTIEBOLAG - Test Site Sweden
Bidrag från Vinnova 100 000 kronor
Projektets löptid januari 2011 - januari 2012
Status Genomfört

Syfte och mål

Som en del i uppdraget TSS skall varumärket TSS Test Site Sweden etableras såväl nationellt som internationellt. Projektaktiviteter: Utforma och publicera annonser Tryckmaterial (tex informationsblad) Mediabevakning Press-releaser Deltaga på mässor och andra ´events´ Skyltar, rolls-ups och vepor Utveckla www.testsitesweden.com

Resultat och förväntade effekter

- Lindholmen Science Park har under perioden avsatt en informatör som har arbetat 10% av sin tid med Test Site Sweden. - En permanent utställning ´TSS rundeln´ har tagits fram (se bilaga) -WEB platsen www.testsitesweden.com har uppdaterats och underhållits (bilaga 2) - En mobil TSS vägg har tagits fram (bilaga 3) -Kinesiska OH bilder (bilaga 4) - Open Days i Bryssel (bilaga 5) - Flertal presentationer vid olika seminarier och mässor (tex Energiutblick, säsongsavslutning i Arjeplog, arbetsmarknaddagar i Thn, workshopserie för fosiloberoende fordonsflotta)

Upplägg och genomförande

Anita Bengtsson projektledare och upphandlad tjänst

Externa länkar

huvudsida

Texten på denna sida har projektgruppen själv formulerat och innehållet är ej granskat av våra redaktörer.