Du har inte javascript påslaget. Det innebär att många funktioner inte fungerar. För mer information om Vinnova, ta kontakt med oss.

Ytterligare ersättning för deltagande i TINC 2019

Diarienummer
Koordinator CECHECK AB
Bidrag från Vinnova 52 419 kronor
Projektets löptid maj 2020 - maj 2020
Status Avslutat

Viktiga resultat som projektet gav

Challenge our way of thinking - projektet ledde till en pivot av företagsidén Find new customer segments - Vi identifierade online retailers som ett nytt kundsegment Optimizing the business model - en ny intäktsmodell för online retailers skapades Optimize digital marketing - Vi implementerade många justeringar som optimerade vår digitala marknadsföring Go-to-market-plan US - Vi insåg att behovet av tjänsten inte var lika stor i USA som vi tidigare trott. Vägen dit är via partners Find customers &investors for Around - Vi fick mycket värdefull kunskap om hur investerare tänker

Långsiktiga effekter som förväntas

Challenge our way of thinking - projektet ledde till en pivot av företagsidén Find new customer segments - Vi identifierade online retailers som ett nytt kundsegment Optimizing the business model - en ny intäktsmodell för online retailers skapades Optimize digital marketing - Vi implementerade många justeringar som optimerade vår digitala marknadsföring Go-to-market-plan US - Vi insåg att behovet av tjänsten inte var lika stor i USA som vi tidigare trott. Vägen dit är via partners Find customers &investors for Around - Vi fick mycket värdefull kunskap om hur investerare tänker

Upplägg och genomförande

Upplägget bestod av en blandning av privata coach-möten, föreläsningar och kundmöten.

Externa länkar

Texten på den här sidan har projektgruppen själv formulerat. Innehållet är inte granskat av våra redaktörer.

Senast uppdaterad 25 september 2020

Diarienummer 2020-02438