THS Nätverksvecka

Diarienummer 2012-03903
Koordinator TEKNISKA HÖGSKOLANS STUDENTKÅR
Bidrag från Vinnova 150 000 kronor
Projektets löptid november 2012 - november 2012
Status Avslutat

Syfte och mål

- Främja entreprenörskap och innovation på KTH. - Visa upp möjligheten att starta eget som en attraktiv karriärväg för KTH-studenter. - Att stärka varumärket ENW

Resultat och förväntade effekter

- Eventet hade fler deltagare under båda dagarna och det märktes en stor skillnad framför allt under första dagen. - Företagen har sagt sig vara helnöjda med de kontaktytor som fanns under eventet. - Studenterna uppgav att de uppskattade talarna.

Upplägg och genomförande

Upplägget i år var att ha en kortare dag ett och slå på större dag två. Det blev en succé då eventet hade fler besökare under dag ett gentemot fjolåret och samtliga företagsrepresentanter som vi varit i kontakt med uppger sig vara nöjda med båda möjligheten att presentera sitt företag för studenter samt att få mingla med de efteråt.

Externa länkar

Bilder från kvällarna Evenemangets hemsida

Texten på denna sida har projektgruppen själv formulerat och innehållet är ej granskat av våra redaktörer. Projektets koordinator kan ge dig mer information.